tisdag 5 september 2017

Hailstorm is back.

And i wasn't forgotten.

Anders "Majoren" Henriksson (som förövrigt fyllde år igår, Ha den äran!) Påtalade att nu är det dags att sluta gömma mig å börja blogga.

Ja då är det väl bara att börja blogga igen dårå.

Jag minns med glädje tillbaka till den tiden när jag joggade mellan Huddinge och Handen på Sörmlandsleden med 4 kg ryggsäck. 30 km njutning bara för att reka nya löpvägar. Mmm och träna låglångintensitet förstås. 

På den tiden var aldrig distansen (⬅ det är en länk till en bra filmsnutt ju.) något problem utan det som var gränssättande var hur mycket tid jag hade till förfogande.

Vill tillbaka.
Skall tillbaka.

På tal om Huddinge-Handen så har jag av en händelse en anekdot från cyberlivet. Från idag.

Fick av proffsbloggare, http://petramanstrom.se, frågan om jag:

- Brukar låtsas vara någon annan när jag springtränar? 

Det naturliga svaret från en sådan hård person som jag borde ju vara: 

- Näää-hehehe!

Men så är icke fallet, jag är allroundhårdare än så.
Detta var mitt svar:


Snusförnuftigt ja!
Men ändå icke dess då mindre, 
min sanning. 

Snus.
335 dagar sedan.

Slut för idag men återkommer och surrar träning och ....tadaaaa!
 Tävling! 
snart.
Mycket snart.
Tror jag att jag vet.

Inga kommentarer: