fredag 15 april 2016

You've got another thing comin'

Jaha, då blev det sämsta-värsta "mar"drömsuppladdningen för marathon loppet i helgen.Jag har nu varit sjuk en vecka.Matt, högt, Väldigt högt... blodtryck och irriterad hals.

Lägre tryck nu.

Tror och hoppas att det är en reaktion på att tandläkaren håller på jävlas i munnen.
Om inte. Då kan jag vara övertränad.
Ja på riktigt övertränad.
Grundar det på att sedan USA har jag fått rejäla bakslag så att kroppen på många sätt säger "tack men nej tack" så fort jag börjar köra hårt.

Jag kommer att vara redo på söndag.

Skrev ett kort testamente idag.
Skrev ett när jag åkte till USA också men det försvann när gamla pc'n brakade ihop.

Jaaa... men det är bra att ha något skrivet för att underlätta för beslutsfattarna som inte kan fråga om man vill ha en skitsnygg kista och sånt. Finns på skrivbordet i min datamaskin.
Läskigt att läsa detta va.
Äsch inge fara jag är bara förutseende, i fall att. Man måste ju skriva sådant här NÅGON GÅNG och det blev nu. Ett kort bara.

Tänkte på en grej jag hörde. Det har ju blivit lagligt att spontandansa på stan och det känns ju.... internationellt.

Jag vill med det sagt lägga in en varning om att det kan ta ett tag innan lagen få ordentlig förankring i samhället, så var lite försiktig med spontandansande nu första tiden.

Mitt under författandet av testamentet  lyssnade jag på musik och då kom låten The Rose som även spelades på en barndomväns begravning för 30 år sedan. Hoppla!

Nåja nog om det.
Jag kan få tjejstryk på söndag.
Jag menar av en jag känner alltså.
Damvinnaren lär ju vara för mig också. 1.5 timmar före.
Helt rätt i tid.
Tjejer är bra... På kuta.

Sitter i flygmaskinen mot Hamburg, Germany och är laddad.
Det känns helt ok i kroppen men är tveksam på formen.
Marathon är en jobbig distans. Jobbig tävling.
Det är relativt långt och man måste pina på hela tiden.
Jaga en tid. 

Då är ultralopp bättre även om dom är längre. På Ultror och speciellt trail kan man lixom kuta sakta, gå eller till och med ta en vila.
Jag har haft en riktigt kass uppladdning men på den positiva sidan ligger det att jag har stor erfarenhet av katastrofdåliga generalrepetitioner men det har ändock gått bra på racet.
Hoppas.
Stoldansar lite nu när vi kommit in på tyskt luftrum. Bra övning inför sommaren. Då skall de banne mig dansas här och där.

- The, kaffe, parfym eller choklad?

- Kaffe Tack!

Ålright Tack för nu då. Återkommer efter loppet.




Inga kommentarer: