tisdag 30 maj 2017

Rain.

Jag firade inget veteran igår utan bar en garderob. Men nej jag kanske inte bar garderob dygnet runt men det tog sin lilla tid. Sedan efter det har jag fyllt upp den under halva natten.
Ena dörren har en spegel så att jag kommer ta mycket spegelsefies kan du tro.
Har du sett 50 lappen. Skitcool ju. Den har en segelbåt i glitterguld färg och ett vikingaskepp i runritningsstil på andra sidan. Häftigt värre.
 
Det regnar ute.
Rätt kallt också.
Måste sova middag.
Vill det.
Kan det.
Får det.
... Lätt!
Skönt.
Sen borsta tänderna.
Jag har bra tänder.
Skitdyra😂
Hittade långkalsonger när jag städade en låda. Fel säsong så nu kommer jag lägga undan dom i en väska uppe på vinden å inte hitta dom på 4-5 år till.
Jag behöver förvisso aldrig långisar.
Ett par långbyxor duger gott.
Man skall inte tro man är nåt.
Är kung bättre än Drottning.
Mmmm klart det är.
Men samtidigt så nu är det nya tider.
Alla skall vara bra.
Vi har ju en kronprinsessa, det är bra. Hon är bra.
Smaka kung skall bli spännande. Än så länge är det är ju bara (förhoppningsvis) drottningen som vet hur kung smakar.

Inga kommentarer: