lördag 4 juli 2015

4:e juli.

Idag gjorde jag, till att börja med 16 km in till DWG. Pennsylvanias sista utpost. I love it! 
Handlade och åt mumsig mat sen tvättade jag lite kläder och min spinkiga kropp.
Jag har ju skrivit att Penn. Är sjysst, platt, vackert men stenigt. Det blev tillslut outhärdligt med stenar och bristfälligt med vatten.



Till och med Scott Jurek fick problem. Blev dehydrated så han fick dropp av sitt crew. Jag vill också ha ett crew.
Jag hatar Pennsylvania.
Jag ändrar mig sen.
Men nu är jag glad att få fortsätta.

Imorgon är det fjärde juli.

Jag bryr mig inte så mycket.
Eller brydde mig skall jag kanske säga.

Jag är i vanlig ordning väldigt trött och hade planer på att stanna här i Delawere Water Gap över natten.

Jag har hängt lite med en snubbe som ville att jag skulle hänga på till Philadephia och fira med hans familj. Fira (Nord)Amerika på amerikanskt vis. 2 Zero och 2 Neros off trail.

Ganska intressant men jag avböjde. Det var alldeles för många dagar från trailen. För mycket civilisation.
 
Grabbarna som på sätt och vis räddade mig under björnincidenten har kommit i kapp mig och dom ville att vi skulle köpa på oss lite godisoch dra upp i bergen ikväll. (11km)

vy från tältet i detta nu.

Sedan imorgon dra vidare till ett firetower, (40km) festa till och kolla ned på fyrverkerierna som städerna skickar iväg på kvällen.

Jag orkar det.


Inga kommentarer: