torsdag 30 juli 2015

Status quo.

Antar att det är den trettionde juli.

Jag mår bättre psykiskt, tror jag. 

Fysiskt är det som är gränssättande.
Blir svårt att fortsätta antar jag. Kommer dock att hänga kvar i området och behålla hoppet ett tag till.

Har gjort ingenting i snart tre dagar. Vaden är trasig men kanske bättre. Jag kan förflytta mig sakta haltade på plan mark utan stöd av kryckkäppar.

Planerar för olika scenarier varav i alla ingår att jag startar redan idag med att byta camp från ett by med 5 hus och inget annat till en liten stad med bibliotek, affär och sådana urbaniserade saker.
Haket jag hängt på har varit perfekt med bara chill-aktiviteter men Wifi, dusch, frulle och bra tips av ägaren. Dock kostar det en slant för mycket i längden och är avsides.

Det nya stället har i sig faktiskt mindre lyx (ingen dator/wifi) men det är donationbaserat och i en stad/samhälle.

Jag har skrivit det tidigare men tål att nämnas igen.

Jag är otroligt glad för alla kommentarer stöd och hejarop.
Även om jag inte har svarat motsv. Så har jag sett er och blivit stärkt.
TACK FÖR BRA SAMARBETE!



Inga kommentarer: