fredag 31 juli 2015

Vafan hela... nu.

Jag hänger i garaget hos Chad.

Chad är en gammal brandsoldat och friluftmänniska (vill ej vara med på bild) som råkade ut för en allvarlig olycka för 12 år sedan. En gastub exploderade och han i stort sett slogs sönder och brann upp. Han har efter otaliga operationer kommit tillbaka till livet rullstolsbunden och blind. När han inte längre kunde gå eller arbeta lät han bygga om garaget till ett bunkroom för att hålla kontakten med hikers och den livsstilen.
Man får perspektiv på livet ibland.
Jag skall inte skall gnälla på mitt öde. Jag vet detta men jag har grämt mig ändå.
Jag slutar med det.

Tiden går och det blir inte särskilt mycket bättre i min vad.
Jag börjar inte avveckla mitt mål än men kommer att göra en liten avstickare i morgon.
Chad sa: typ.
-  Du får göra som du vill här hos mig. Ligg och sov eller drick öl hela dagarna men när du ändå är offtrail kan du ta vara på din tid och åka till Boston. 
SÅ.
Jag drar till Boston och går på VAN HALEN idag.
Sweet!

Inga kommentarer: